donderdag 11 juni 2009

Click...

Al weer een tijdje geleden heb ik deze LO gemaakt voor een challenge van Liesbeth op het forum van http://www.scrapbooknederland.nl/ . De challenge was om aan de slag te gaan met distressen, dus ik heb geschuurd (foto) en gescheurd en randjes PP met een distresser bewerkt.

Deze foto heeft mijn dochter gemaakt in IJsland. Vond het eigenlijk een lastige foto (erg close-up en je ziet niets van de omgeving), maar ik wilde er toch iets mee doen. Heb lang geschoven met spulletjes, iets erbij, iets eraf en kwam er niet uit... Toen heb ik op een bepaald moment alles weggelegd en heb allemaal andere spulletjes bijelkaar gezocht, waar ik het dan maar gewoon mee moest doen... en dit is het resultaat. Ben er nu helemaal tevreden over!

This LO I made for a challenge of Liesbeth at http://www.scrapbooknederland.nl/ . The challenge was to go distress!!! So I did...
This picture was taken by my daughter in Iceland. A difficult picture (close-up and nothing to see of the surroundings), but I wanted to make a LO with it. It took a lot of thinking and husseling with stuff, before I was content with this LO. At one day I took everything I did from the LO and started over again with new things. Now I am really pleased with the result.



En nog wat details:
And some more details:


Geen opmerkingen:

Een reactie posten