zaterdag 18 juli 2009

Sweet cherries.

Donderdag ben ik naar Roos geweest om te croppen en dat was super gezellig. En sindsdien ben ik weer lekker aan het scrappen. Heb al bijna 3 LO's af in die 2 dagen, en dat is ongehoord veel voor mijn doen. Ik laat alvast de 1e zien. Speciaal foto's gemaakt van die heerlijke kersen, omdat dat zo leuk zou zijn bij het paiper van Cosmo Cricket. Vind het papier zoooo gaaf, er volgt vast nog een LO hiermee. Voorals de chipboard-elements zijn super.

This thursday I went to my friend Roos to scrap together, and it was really fun. Since then I kept scrapping and I almost finished three LO's, which is a lot for me in such a short time.
This is the first LO. I made these photo's because I wanted to use this fabulous paper from Cosmo Cricket... I just love the chipboard-elements.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten