maandag 30 november 2009

Adventkalender (kastje...)

Dit kastje heb ik "kaal" gekregen van Yvonne (SBN) met de opdracht om hem lekker op te "pimpen" in kerststijl. Dit is niet iets wat ik zelf snel zou doen, en des te leuker om het als opdracht te krijgen! Het kastje zelf heb ik met witte hoogglans lak geverfd (ik was toch bezig met de kozijnen van mijn dochter's kamer) en zo kreeg het kastje precies die superwitte uitstraling die ik wilde bereiken. Ik heb het kleurrijke papier gebruikt van My Minds Eye, en ook alle embellishments zijn hiervan. Behalve het lintje (ook uit de winkel van Yvonne, maar merk???) en de knopen. De groene knopen zijn van Creative Cafe en de blauwe zijn van mijn oude regenjas (al 2 jaar geleden weggegooid, maar gelukkig de knopen bewaard).

Het kastje staat in de winkel, dus ik moet zelf nog een jaartje wachten totdat ik er echt van kan genieten.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten