zondag 3 juli 2011

Parc national del Teide...

Ik heb vandaag heerlijk zitten scrappen aan een LOtje waar ik tijdens een crop al aan was begonnen (haha... ik werd geinspireerd door het PP dat Monique gebruikte, die naast me zat). Lekker details toegevoegd en een extra foto. Ik heb een tijdje gepuzzeld, maar ben er uiteindelijk uit gekomen... En dit is hem geworden:


Gebruikte matrialen: PP,tickets, houten libel en die-cuts van Pink Paisley,
PP van Echo Park,3 soorten Thickers van American Crafts,
letters en vlaggetjes van Girls Paperie, mini-nietjes van Tim Holtz,
letterstickers van October Afternoon, bindtouwtje,
lintje, mini label van Jenny Bowlin.

Journaling:
Heerlijk zo'n weekje samen op vakantie! We hebben genoten... Vooral het vulkanisch gebied rondom de Teide was favoriet (het nationale park). Zo mooi en kaal, dat vind ik prachtig! We zijn er dan ook maar liefst
3 keer geweest!

2 opmerkingen:

  1. Mooi daar, hè? Je Lo is weer helemaal gaaf, veel leuks heb je erop verwerkt! De kleuren en de titel zijn ook erg mooi!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een schitterend lootje hoor zoveel te zien en toch niet overdreven druk.

    BeantwoordenVerwijderen