woensdag 19 oktober 2011

CFY#30

Goedemorgen allemaal! Het is weer tijd voor een nieuwe challenge bij CFY, en deze keer was ik weer aan de beurt om hem te bedenken. Dus hier komt tie...

In de modewereld en in "scrap-land" zijn op dit moment chevrons helemaal in! Hiermee bedoel ik dus het mooie zigzag-patroon. In alle kleuren, vormen en maten zie je deze overal terugkomen. Omdat ik dit dus helemaal leuk vind, heb ik op Pinterest 2 mooie foto's uitgezocht om jullie te inspireren voor een mooie LO, kaart of whatever...

Dit is wat ik er van gemaakt heb (LO):


Gebruikte materialen:
PP, cards, blauwe knoop en diecuts van October Afternoon (diverse lijnen gecombineerd),
stempel (together) van Heidi Swapp, kleine rubberen alfabetstempels,
Thickers van American Crafts, fabric letters van Prima, groene knoop van Creative Cafe,
Smash-tape van K&C, Sprinkler inkt-spray van October Afternoon.



Journaling:  7 nights in a five star hotel, that means 7x a luxurious breakfast.


En dit zijn de 2 mooie foto's die ik van Pinterest geplukt heb (op mijn account kan je de oorspronkelijke foto's vinden en de bron waar ze vandaan komen!):


Dus hopelijk worden jullie nu allemaal geïnspireerd om iets moois te maken met deze veelzijdige zigzag! Ik ben erg benieuwd naar jullie inzendingen!

En nog even een toevoeging. Marjan heeft het woord chevron opgezocht op Wikipedia (Oooo, wat slim!) en dit stond er op:
A chevron (also spelled cheveron, especially in older documents) is an inverted V-shaped pattern. The word is usually used in reference to a kind of fret in architecture, or to a badge or insignia used in military or police uniforms to indicate rank or length of service, or in heraldry and the designs of flags (see flag terminology).

9 opmerkingen:

  1. Ik vind hem erg leuk en goed gelukt!!

    Groetjes Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf! Bij jou zijn de chevrons ( en ja, ik ben zo slim, joh! ) het duidelijkst aanwezig! Een echte Brenda titel, altijd zo leuk en creatief!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Waanzinnig je layout!! Helemaal chevron, erg leuk gedaan met al die verschillende stroken!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jeetje Brenda wat een ongelofelijk gave layout !!! Ik was er even helemaal stil van !! Je hebt het ons knap moeilijk gemaakt, maar jouw uitwerking slaat alles !!
    Groetjes Berdien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja wat een geweldige layout! Geweldig gedaan dat chevron patroon! Groetjes Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat jij overweg kunt met chevrons is duidelijk!! Bedankt voor je leuke inspiratiefoto!!
    Wordt tijd dat ik je ga volgen!!!
    Groetjes Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen