woensdag 18 januari 2012

CFY#42

Door omstandigheden en een scrap-dip heb ik enkele challenges van CFY moeten overslaan. Gelukkig doe ik deze week weer lekker mee met CFY#42. Joyce heeft een mooie schets gemaakt voor een LOtje. Dus daar ben ik lekker mee aan de slag gegaan. Heb wel geheel mijn eigen invulling er aan gegeven en ik hoop dus dat jullie de schets er nog in herkennen! Ik heb in ieder geval een LOtje gemaakt, die ik normaal niet zo snel zou hebben gemaakt met die half ronde vorm. Zo zie je maar weer... dat geeft toch weer inspiratie, zo'n schets. En wat ook erg leuk is dat ik met de naaimachine aan de slag ben gegaan. Dat wilde ik al zo lang doen! Het is zeker niet perfect, maar ik ben er blij mee. Nu mijn 1e poging zo goed is gelukt, hoop ik vaker de naaimachine te gaan pakken!

Dit is mijn uitwerking:

Gebruikte materialen:
PP, twine en die-cuts van Pink Paislee, die-cuts van Studio Calico,
houten rondje van Kaiserkraft, letterstickers van Jillibean Soup,
Thickers van American Crafts, nietjes, naaimachine,
ronde die-cut van wit cardstock,
Tim Holtz tag, Smash-tape, knoopjes van October Afternoon,
de "envelop" is een bladzijde uit mijn nieuwe PiP-agenda.


En dit is de schets van Joyce:











6 opmerkingen:

  1. Ik ook, je hebt er weer je eigen Brenda draai aan gegeven. Gaaf hoor!! Leuk dat het naaimachine gebruik je beviel, ik gebruik dat ding zeker voor mijn kaartjes bijna altijd.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel erg mooi!!
    hele leuke details!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt te gek! Lekker losjes en goed zeg zelfs met naaimachine! Leuk hè deze letters, ik zag ook gelijk dat we dezelfde hebben gebruikt

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super Bren!! leuke papieren en dat gestikte maakt het helemaal af!! moet je zeker vaker doen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Bren,

    Deze is weer de oude Brenda en dan ook met de naaimachine gewerkt.

    Mariëtte

    BeantwoordenVerwijderen