woensdag 11 maart 2009

1e wintersport LO

Naar aanleiding van een challenge op het forum van SBN heb ik mijn 1e wintersport LO af. Het heeft alleen helemaal niets te maken met sporten. Wel met het heerlijke gevoel van de wintersport en alles er rondom heen.


De challenge was om een LO te maken n.a.v. een advertentie. De advertentie dus gebruiken als inspiratiebron. Deze advertentie heb ik uitgekozen:

Het grappige is dat je bijna niets meer uit de advertentie kunt terugvinden in mijn LO, maar geloof me... dit was echt mijn inspiratiebron!!! Als je goed kijkt vindt je misschien toch nog wel wat terug...



Ik ben in ieder geval wel tevreden over het resultaat! Het papier vind ik ook zo'n lekker "ouderwets" gevoel geven ,wat past bij warme chocolademelk mét...

































































































































































































































































































































































































































Geen opmerkingen:

Een reactie posten