vrijdag 13 maart 2009

Voorbereidingen

Morgen ga ik naar de Cropmarathon bij Scrapbook Nederland! Dat is altijd super gezellig.... heerlijk scrappen van 10.00 tot 22.00, "beetje" kletsen en lekker shoppen. Wat wil een mens nog meer??? Vandaag ga ik dus alvast m'n spulletjes bijelkaar zoeken. Het is altijd weer flink nadenken wat ik allemaal ga meenemen. Ik ga het echt proberen een beetje te beperken en een soort "kits" te maken. Dus foto's, PP, alfabet en embellishments bijelkaar te zoeken. Het blijkt dat ik op die manier tenminste nog wat doe op zo'n crop (ipv alleen kletsen). Maar eerlijk is eerlijk, een LO die echt helemaal af is, dat lukt echt nooit. Ik neem hem mee naar huis en voeg daar meestal nog de laatste details toen. Want dat ene leuke dingetje wat zo leuk zou staan op de LO, heb je toch net niet bij je...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten