maandag 14 september 2009

Eindelijk weer een LOtje...

Wat een drukke weken heb ik achter de rug! Eerst heerlijk op vakantie geweest en daarna gelijk in een verbouwing van de badkamer gerold.... wat een puinhoop kan dat geven!

Maar het is nu klaar (op een paar details na, zoals een te kleine douchewand, die we speciaal op maat hadden laten maken, maar 2,5 cm tekort was gemaakt... oeps, foutje!)... en we genieten al volop van ons heerlijke diepe bad en de wat grotere doucheruimte mét regendouche. LO's volgen nog...

En nu dus eindelijk weer wat tijd om te scrappen. Gelukkig, want ik begon het al te missen. Deze LO had ik al voor de vakantie klaar, alleen had ik de journaling nog steeds niet uitgeprint op de computer. Als ik naar deze foto van Kobus kijk, dan ben ik weer op slag verliefd.... Echt, wat ben ik toch dol op dat beest!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten