zondag 28 maart 2010

Challenge #27

Het is alweer te lang geleden dat ik m'n blog heb bijgehouden.... Dat kan gebeuren, toch? Je hebt het gewoon druk, heb last van een winterdip, ben toch ook nog op wintersport geweest, etc...

Maar nu ben ik weer zo ver... de lente komt er aan. Ik voel me daardoor weer een stuk beter en vrolijker én heb weer meer inspiratie omte scrappen. Dus vanaf nu zal ik mijn blog weer wat beter proberen bij te houden!

Voor het forum van SBN (http://www.scrapbooknederland.com/) heb ik vandaag weer een challenge gelanceerd. Ik wordt er helemaal vrolijk van en dat is volgens mij ook de bedoeling van het scrappen! De challenge is: Maak een LO of kaart met vlaggetjes erop. Dit is namelijk de nieuwst hype in de scrapbookwereld. Kijk maar eens op de verschillende forums. En alle fabrikanten komen met vlaggetjes uit, bv. de leuke stempels van Maya Road of Jillibean Soup. De gave PP-lijn "Dear Lizzy" van American Crafts, met leuke bijpassende stempeltjes etc...

Als voorbeeld heb ik deze LO gemaakt:




De foto heb ik gemaakt toen ik met mijn moeder 2 nachtjes weg ging: op "minicruise" naar Newcastle in Engeland. Extra leuk omdat ik eigenlijk altijd erg weinig samen met mijn moeder doe en volgens mij zijn we nog nooit een nachtje samen weg geweest sinds ik 20 jaar geleden het huis uit ging! Het was een super uitje! Gewoon erg gezellig, lekker gegeten, lekker gekletst, serieus gepraat en een dagje shoppen. Wat wil een mens nog meer? Die vrolijheid en gezelligheid wilde ik graag laten overkomen op een LO. Vandaar de feestelijke vlaggetjes en het kleurrijke PP (Abode van American Crafts). Zo zie je dat je bij die vlaggetjes niet alleen een verjaardagsLO kan maken!

This picture I made on a trip with my mom: we went on a "minicruise" to Newcastle, England. It was lovely to go away with my mom, because we never do that! Since I moved out 20 years ago, we never went on a night away together. So this was a special trip for me. I wanted to give the LO a chearfull/happy look, that's why I used the banner and the bright colours (PP Abode van American Crafts).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten