vrijdag 16 april 2010

In IJsland

Afgelopen zaterdag ben ik lekker naar de scrapmarathon (10-22uur) van SBN geweest. Weer een heerlijk daagje scrappen, kletsen en shoppen. En niet te vergeten... ons heerlijk lopend buffet! De avond ervoor wilde ik nog snel even een paar foto's uitprinten. Helaas was er iets mis met mijn printer. Alle foto's kregen een soort blauwige waas over zich heen. Jammer. Ik moest het dus doen met mijn "oude" foto's, waarvan ik er gelukkig altijd een paar in een mapje heb zitten (anders had ik niks gehad om mee te kunnen scrappen).

Dus ik heb deze LO gemaakt van zomaar een leuke foto van mij en Jaap samen. De foto is gemaakt in IJsland, waar we bij een prachtige waterval stonden. Helaas is deze op de foto niet goed te zien, maar de herinnering is er wel ;) Het was al aan het einde van de middag en het werd al kouder, wat je wel kan zien aan de foto. Tja... in IJsland wordt het nu eenmaal vroeger donker dan elders...

Nu met die vulkaanuitbarsting in IJsland denk ik vaak weer terug aan onze vakantie daar. We zijn nog vlak langs die vulkaan gereden. Hoe zou het er daar nu uit zien? Ik zag een klein stukje op tv, je kon bijna niets zien door de vele as in de lucht. Wel bizar hoor! Toch wil ik in de toekomst heel graag nog eens terug. Dit land en zijn natuur is zoooo adembenemend prachtig!


This LO is made with a picture of our vacation in 2008 in Iceland. I think a lot about this vacation lately, because of the vulcano-eruption wich is going on right now. In our vacation we drove by this vulcano! How is it there right now? I saw a little bit on tv, you couldn't see much there, because of the ash in the air. But one day I want to go back there. It's such a beautifull country!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten