woensdag 5 oktober 2011

CFY#28

Ik weet het... ik weet het... , ik ben veel te laat met het plaatsen van deze challenge! Maar soms zitten er gewoon dingen tegen. Je kent het wel, druk, druk, druk, een computer die niet mee wil werken en daarnaast ook niet geheel lekker in je vel zitten... Maar hier volgt tie dan...

Dit is de nieuwe chalenge bij CFY! Deze keer heeft Wilma weer een geweldige kaartenschets gemaakt.  Echt een inspiratie! Maar ik heb er lekker een LOtje van gemaakt. Deze keer heb ik geen foto gebruikt, maar een "vintage" ansichtkaart die ik ergens in Alkmaar heb gekocht tijdens een dagje uit. Nu ik hem al een paar dagen af heb, mis ik er iets aan... waarschijnlijk ga ik nog ff met de verf (spetters) aan de gang op het zwarte vel. Voor de rest ben ik erg tevreden met de LO. Dat mag ook weleens, toch? En dat in enkel uurtjes... (normaal doe ik altijd best heel lang over een LO).  Op de foto lijkt het zwarte vel trouwens geheel zwart, maar als je goed kijkt zie je dat het vel helemaal bedrukt is met lettertjes, erg leuk!

Dit is mijn LO:

Gebruikte materialen:
PP en die-cuts van Pink Paisley (Dailey Junque en Vintage Vogue), kraft,
PP,vlaggetjes en chipboard letters van Girls Paperie,
twine, mini-nietjes en tape van Tim Holtz, schilderstape,
fabric letters van Prima, notitievelletje, bloemenpin.

En dit is de schets van Wilma:


Hopelijk gaan jullie aan de slag met deze superleuke schets! Kijk vooral op het blog van CFY voor andere leuke voorbeelden van het designteam en doe mee!

4 opmerkingen:

  1. Gave lo en wilde al typen wat een supergave foto hahaha maar toch erg mooi gedaan!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als je hem aanklikt zie je inderdaad de lettertjes op het zwarte vel! Ik vind dit een erg leuke LO, leuk ook dat je niet een foto hebt gebruikt, je ziet soms de leukste ansichtkaarten, leuk om te scrapppen inderdaad!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ah... Zie je, ik miste je LO al! Ik klik altijd aan, zoveel leuker! Ik zie dus die lettertjes, ja. Ook de vintagekaart is leuk hierbij. Ik zie nog veel meer moois, strips, de kleuren, nou ja... ik kan wel even doorgaan. Vind het weer een knappe layout!!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind hem ontzettend leuk!!

    groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen