woensdag 7 december 2011

Winnaar RAK & CFY#37

Hallo dames....

Misschien hebben jullie het al gelezen op het blog van CFY, maar ik wil hierbij de winnaar bekend maken van de RAK, die ik beschikbaar heb gesteld voor het meedoen met een LO bij CFY#36.
Zoals sommigen van jullie wel weten ben ik echt een LO-liefhebber! Tegenwoordig waag ik me ook wel aan kaartjes en soms zelfs een mini-albumpje, maar mijn echte liefde is en blijft het maken van LO's in verschillende maten. Daarom leek het mij en de andere meiden van CFY leuk om iemand uit te kiezen die nog niet vaak, of soms helemaal nog nooit een LO had gemaakt en nu toch de challenge aan ging!
En de winnaar is Jolanda geworden!!! Gefeliciteerd Jolanda, met deze RAK (want Valentine is tenslotte weer het eerst volgende thema na de kerst). Hopelijk inspireert dit pakketje je weer tot het maken van een leuke LO!



En bij CFY is het weer tijd voor een nieuwe challenge... Deze keer weer een mooie schets voor een kerstkaart van Monique. Helaas heb ik zelf geen tijd gehad om een uitwerking te maken.
Dit is de schets:


Natuurlijk is iedereen weer vrij om er iets anders van te maken, en het hoeft niet persé met kerst te maken te hebben! Inzenden kan weer tot dinsdagavond 13 december 20.00. Have fun!!!

5 opmerkingen:

  1. Erg leuk dat je dit deed, Brenda! Maar ik vind je kaartjes ook gaaf, dus wat mij betreft... hoewel je lekker moet doen waar je hart ligt, hoor! :)

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O ja, en Jolanda natuurlijk van harte!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een onwijs leuke RAK, en ook nog over nagedacht :-)))

    groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Brenda,

    Door je reactie kwam ik op je blog terecht!
    Mooie lay-outs maak je en de kaartje die je maakt zijn ook erg leuk!
    Ik ga je volgen!

    Groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Brenda,
    vandaag heb ik de Rak gekregen (had trouwens dit bericht nog niet gezien en wist dus niet wat erin zat!) Wat een gaaf pakket!! Ben er heel blij mee, dank je wel:0) Zal mij zeker inspireren!!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen